Igen. Ilyen is van. Bár ezen nem kell meglepődni, van aki fülzsírt gyűjt, van aki bogárhátúakról készült képeket, valaki meg akkorát harákolt az ajtónk előtt, hogy azt hittem lezúgok a székről...na de a lényeg, hogy ez is megvan. Elkötelezett önmérgezőként picit megdobogtatta szívemet ez a kis oldal, mely az igénytelenség netovábbjának igaz csimborasszója(igen, úgy-úgy: szar, jólérted): Fekete háttér, fehér betűk és egy kis leheletnyi sárga ÚJ kiírás a cocaine nevű energiaital nevéhez.Viszont rákkattintva az üdítők nevére behozza az adott ital képét és pár adatot!íme a page: www.kehes.hu/kehes/energia/energiaitalok.htm


Szerény szemájam éppen egy YAKUZA nevű méregkoktéltól próbálja szervezetem megtisztítani,pár szót erről az üdcsiről: ízre nagyon szar. Ez várható volt, mert kategóriájában a 2l 100Ft mezőnyben virít. Színét nem láttam, mert már késő volt, meg az íze lefoglalta a szemem is....Csomagolása tűrhető, de ezért nem venném meg.

Hatás: nos igen... nem tudom egyértelműen megmondani, mert kb 23:00kor megittam és barátnőmmel aludtunk kb 0:30-ig. Aztán picike elment aludni én pedig kipattanva az ágyból szobatársammal( Kisferi-riszpekt majesztró) nekiálltunk tanulni. Ebből semmi nem lett, viszont még 4:15kor is youtube-ról szólt a Republic, miegymás...Szóval jó, mivel most is olyan penge vagyok, mintha 10-15 órát aludtam volna.

konklúzió: jobb, mint a kobra, de fogyasztása nem ajánlott!

na csucsu

A bejegyzés trackback címe:

https://guesswhat.blog.hu/api/trackback/id/tr901019693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maty! 2009.03.23. 12:09:21

Szeretném egy kedves cimborám receptjét megemlíteni, mely ide kapcsolódik;

1 üveg cobra márkájú energiaital
1 üveg csévi dragon keserű (szeszesital)
---már kész is a tuti---
SÁRKÁNYGYÍK koktél

(Tuti, hogy hánysz, de legalább szarul is leszel, mondjuk nem drága :)).
süti beállítások módosítása